czwartek, 3 kwietnia 2014

Dziś bawełniane wiosenne czapki.

Do stworzenia jednej z tych czapek zostałam dziś zmobilizowana zamówieniem specjalnym. Reszta powstała za ciosem :) Wysłuchałam narzekania Mariolki, że nie będzie wydawać grubej kasy na szmacianą czapkę wiosenną, a jeśli już któraś jest w przystępnej cenie to jest wściekle różowa ze wszystkimi możliwymi wstawkami typu cyrkonie i inne cekiny a najgorzej jest, jeśli znajduje się model „przedpotopowy” typu plażowy ażurowy kapelusik wiązany pod brodą. To narzekanie było wstępem do zasadniczego pytania : "uszyjesz młodej czapkę? :D" Miała być szara a ewentualne dodatki neutralne. Dobrałam do niej kwiatki z cienkiego filcu w kolorze pudrowego różu i szarości. Sama czapka "uszyła się" dość szybko, ale z kwiatkami było troszkę zabawy, każdy płatek został wycięty osobno, każdy z każdym precyzyjnie połączony, naszyty środek kwiatka i dopiero całość została przytwierdzona do czapki :), oczywiście wszystko jest dobrze zamocowane aby ciekawskie paluszki nie dały rady oderwać płatków. Żeby nie było wątpliwości - kwiatki nie widziały się z maszyną do szycia, każdy z nich wykonany jest w 100% ręcznie.
 Mam już doświadczenie z tak wykonanymi dodatkami, ponieważ moje własne dziecko chodziło całą zeszłą jesień w czapie z filcowymi kwiatkami. Podczas normalnego użytkowania i dość częstego prania nie dzieje się z nimi nic niepokojącego, mam nadzieję że cienki filc również się dobrze sprawdzi w swej roli.

Mariolka  miała możliwość stworzenia  czapki według własnego pomysłu i jest dla niej najpiękniejsza na świecie :), czy ktoś jest chętny aby STWORZYĆ DZIECKU CZAPĘ?

Mam nadzieję, że wszyscy zrzucili już grube zimowe czapy i zrobi się bardziej wiosennie.

Wiosna w moich oczach i wykonaniu wygląda właśnie tak:












4 komentarze:

  1. Zamówienie zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się bardzo :) czapka czeka na odbiór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka piękna. Wyróżnia się w tłumie �� poprawki na miejscu i na bieżąco. Polecam.

      Usuń
  3. racja, dziewczyny rzucają się w oczy w tych czapkach :)) ale, ale... poprawki to złe słowo - dopasowałyśmy czapę do niewielkiej główki Len :), zapraszam po opaski które niebawem się pojawią

    OdpowiedzUsuń