wtorek, 25 marca 2014


 Początek...

Zbieram się od roku... i chyba jeszcze pół roku sobie odpuszczę :P, a tak poważnie...
BLOGA ZACZĄĆ CZAS!!!
Mam kilka pomysłów na (mam nadzieję ciekawe i piękne)  akcesoria dziecięce.. w późniejszym czasie ciuszki, ale to temat rozwojowy.
Po prawie 2 latach pracy nad wychowaniem dziecka postanowiłam zrobić coś dla siebie. Co prawda miałam kilka takich "zrywów" i mijały szybko, ale dzięki wsparciu narzeczonego (oraz "Mariolki") i znajomych rzekłam: czas się brać do pracy, zobaczymy co z tego będzie!?
Dlaczego wybrałam temat powiązany z dziećmi? Otóż, sama jestem mamą i czasem szukam czegoś "wyjątkowego, innego" dla własnego dziecka. Szukam, szukam i czasem nie znajduję ideału. Przy czym mam taką przypadłość, że pomysł w głowie gotowy, wiem co mnie zadowoli, i rozpoczynam poszukiwanie TEGO CZEGOŚ, co sobie wymyśliłam... Wy tez tak macie? Czasem kończy się tak, że sama zbieram sie do stworzenia TEGO CZEGOŚ, szukam odpowiednich materiałów, dodatków - podłubię, powzdycham, wypieszczę i efekt jest zazwyczaj zadowalający, bo staram się przemyśleć detale aby nie było wtopy. Większość prac wzbudza zachwyt wśród znajomych i rodziny, więc nie zwlekam i dzielę się  z Wami moimi pomysłami :)
Ruszam więc na zakupy, bo mam na celowniku kilka materiałów, z których powstaną te cuda. W następnej notce wrzucę fotki ze sprawozdaniem, co udało mi się nabyć.
Tasiemki i  guziczki które przydadzą mi się do naszywek z LOGO (tak, tak LOGO już jest), zostały zamówione na pewnym portalu już wczoraj. Teraz tylko czekam na dostawę, a wierzcie mi - kolorki są piękne :)

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz bo klawiatura w tel zawołała o pomstę do nieba. Albo w skrócie.. Trzymam kciuki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-*, zaglądaj i oceniaj, jestem otwarta na krytykę (też :P)

      Usuń